Wyszukiwanie zaawansowane

Znaleziono 0 wyniki. Pokaż wyniki
Twoje wyniki wyszukiwania

Trudności przy realizacji północnego wylotu S7 z Warszawy

Opublikowano przez Adam Nowacki włączony 22 grudnia, 2023
0

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez rzeczniczkę warszawskiego oddziału GDDKiA, północny wylot S7 z Warszawy będzie najtrudniejszym fragmentem do zrealizowania z punktu widzenia ruchu i przechodzenia przez strukturę miejską. Jednocześnie ośmiu biur projektowych złożyło oferty na opracowanie dokumentacji dla tego odcinka. Budget GDDKiA na ten cel wynosi prawie 30 mln zł, jednak tylko dwie firmy mieszczą się w zaplanowanym budżecie.

Firma IVIA zadeklarowała, że podejmie się zadania za ponad 20 mln zł, a Mosty Gdańsk za ponad 26 mln zł. Pozostałe oferty nie mieszczą się w budżecie drogowców. Wśród nich są konsorcjum firm Arcadis i E&C (34,1 mln zł), Multiconsult (34,3 mln zł), Egis Poland (prawie 40 mln zł), konsorcjum firm Transprojekt Gdański i Transprojekt Warszawa (ponad 44 mln zł), Lafrentz Polska (ponad 46 mln zł) i Voessing Polska (ponad 53 mln zł).

Wybrana firma projektowa będzie miała 41 miesięcy na przygotowanie projektu budowlanego oraz uzyskanie niezbędnych decyzji dla budowy drogi ekspresowej S7. Prace projektowe mają na celu opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji ZRID. Dalsze etapy obejmują ogłoszenie przetargu na wyłonienie wykonawcy prac budowlanych.

Odcinek S7 między Kiełpinem i Trasą Armii Krajowej w Warszawie będzie miał po trzy pasy ruchu w każdym kierunku, a w niektórych miejscach nawet cztery. Projekt przewiduje również wybudowanie dwóch tuneli na terenie Warszawy, a także przejścia podziemne, wiadukty, kładki pieszo-rowerowe oraz urządzenia ochrony środowiska.

Realizacja tego odcinka S7 jest skomplikowana ze względu na infrastrukturę miejską, ale po zakończeniu prac droga ta będzie miała duże znaczenie dla ruchu oraz poprawy komunikacji w Warszawie i okolicach.

The source of the article is from the blog mivalle.net.ar

Porównaj oferty